poniedziałek, 13 sierpnia 2012

TNA Hardcore Justice 12.08.2012


Czas na kolejne PPV ze strony TNA, tym razem z domieszką hardkoru. W zeszłym roku również napisałem raport z Hardcore Justice.

1. Chavo Guerrero and Hernandez defeated Gunner and Kid Kash
Tag team match

 

W pojedynku pierwszym nowy nabytek TNA oraz jego meksykański kumpel Hernadez spodziewanie pokonali Kid Kasha i Gunnera. Pojedynek był raczej czytelny - obijany Chavo, pomoc SuperMexa i wygrana face'ów.

 
 
 
 

MOJA OCENA: 3/6

2. Rob Van Dam defeated Mr. Anderson, D'Angelo Dinero and Magnus
Falls Count Anywhere match for 20 points in the Bound for Glory Series standings

Pierwszy pojawił się RVD. Następny w kolejce był Pope lecz ten nie pojawił się w ringu. Okazało się że zaatakowali go A88A ! Magnus i Anderson mieli już więcej szczęścia.

 
 
 

Z ciekawego 4-way matchu zrobił się równie ciekawy 3-way dance. Cała trójka była mocno rozpisana a wygranym został Van Dam w dość niespodziewanym miejscu.

 
 
 
 
 
 
 

MOJA OCENA: -4/6

3. Devon (c) defeated Kazarian
Singles match for the TNA Television Championship

 

Jedyną niezapowiedzianą walką był pojedynek o pas TV. Devon niestety obronił tytuł i wygląda na to pozostanie póki co w TNA. Wolałbym by to Frankie był mistrzem Telewizyjnym.

 

MOJA OCENA: 3/6

4. Madison Rayne defeated Miss Tessmacher (c)
Singles match for the TNA Women's Knockout Championship

 

Choć Madison mówiła że nie potrzebuje Hebnera do zwycięstwa to i tak się nim posłużyła. Rayne trzymając się lin przypięła Miss i ta została nową mistrzynią. Earl najwidoczniej poczuł coś do MR skoro jej pomaga. No kurwa Orlando Screwjob mr. H.

 
 

MOJA OCENA: -

5. Bully Ray defeated James Storm, Jeff Hardy and Robbie E
Tables match for 20 points in the Bound for Glory Series standings

 
 
 

Skład tables matchu wyglądał naprawdę obiecująco. Wszyscy zawodnicy przeszkadzali sobie wzajemnie no i ciesze się że Robbie został mocno rozpisany.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

W pewnym momencie pojawili się Aces and Eights i Bully poczuł się niebezpiecznie. Otrzymał on super kick od Storma a jeden z zamaskowanych wymownie podniósł kciuk w górę. Chwilę później Rey wykorzystał nieuwagę i został zwycięzcą tego meczu.

 
 
 
 
 
 

MOJA OCENA: +4/6

6. Zema Ion (c) defeated Kenny King
Singles match for the TNA X Division Championship

 

Pojedynek o pas Dywizji X jak zwykle nie zawiódł. Zema obronił tytuł lecz KK nie powinien być smutny, na pewno otrzyma jeszcze drugą szansę.

 
 
 

MOJA OCENA: 4/6

7. A.J. Styles defeated Christopher Daniels, Samoa Joe and Kurt Angle
Ladder match for 20 points in the Bound for Glory Series standings

 
 
 
 

Bardzo dobra walka, gdzie każdy pokazał mnóstwo umiejętności. Świetna końcówka no i przede wszystkim najlepszy 4-way ze wszystkich. Styles udowodnił że jest najsprytniejszy. Brawo.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

MOJA OCENA: -5/6

TABELA BfG SERIES:

8. Austin Aries (c) defeated Bobby Roode
Last Chance Match for the TNA World Heavyweight Championship

 

Zaczęło się od rewanżu A Double'a za oblanie wodą. Dobry pojedynek choć końcówka w której jeden z sędziów mianował mistrzem Ariesa a drugi Roode'a niezbyt mi się spodobał. Starszy sędzia Hebner ogłosił ciąg dalszy walki w której górą był Austin.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 MOJA OCENA: 4/6 

Dość dobre PPV, ale moim zdaniem za mało A88A na gali. Fajne walki = fajna gala.

MOJA OCENA: 4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz