środa, 29 sierpnia 2012

Street Fighter X Tekken (2012) (Capcom)


6 marca bieżącego roku w Ameryce Północnej (9 marca w Europie) wydana została przełomowa bijatyka w formie gry wideo - hybryda dwóch bodaj najpopularniejszych produkcji fightingowej, mianowicie Street Fightera i Tekkena. Gra ta została wydana na PS3, Xbox 360, PS Vita i wersji na PC, którą zajmę się w tym poście.


W tym crossoverze możemy oczywiście zagrać najpopularniejszymi postaciami z obu skrzyżowanych produkcji. Do dyspozycji mamy zawodników z Tekkena, np. Yoshimitsu, Heihachi, Jin, King czy Paul. Street Fighter w swoim rosterze posiada m.in. Guile, Ryu, Vegę czy Bisona.

 
 
 

Prócz standardowej rozgrywki 'player vs cpu' możemy powalczyć w drużynie oraz zmierzyć z każdym po kolei by przysłowiowo 'przejść grę'. Grafika na duży plus, ponieważ kojarzy się ze starym wyglądem a nowe elementy są ładnie zrobione.

 
 

Choć klawiatura to nie jest odpowiedni sprzęt do tego typu gier (zdecydowanie preferuje pada, najlepiej dwa + jakaś konsolka by można było popykać w dwójkę) to produkcję Capcomu jestem w stanie polecić. Ładna grafika + postaci z dobrych gier z dzieciństwa = mile spędzony godziny przy Street Fighter X Tekken.


btw. zlagowało mi trochę grę gdy włączyłem frapsa, i dość brzydko to wygląda ale i tak po długim zastanowieniu postanowiłem wrzucić filmiki.

MOJA OCENA: +5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz