wtorek, 21 sierpnia 2012

20 numerów, które zawsze mam w odtwarzaczu


Na kilku forach spotkałem się z podobnym tematem, więc pomyślałem że skrobnę coś podobnego tutaj. Kolejność oczywiście losowa.

1. Gravediggaz - 1-800 Suicide - 20 letni, lecz wciąż bujający kawałek Grabaży. Choć w wersji klipowej zmieniono zwrotki to refren wciąż jest ten sam i tak samo buja. Klasyk.
2. Guano Apes - Big In Japan - Przed wrzutem zastanawiałem się między 'Open Your Eyes' a właśnie tym numerem, pomyślałem jednak że cover zespołu Alphaville brzmi dużo 'mocniej'. Jeden z najlepszych odświeżonych kawalin w historii.
3. Living Colour - Cult Of Personality - Świetny lirycznie kawałek afroamerykańskiej grupy LC. Przyznam się że znam go od roku, a jakoś ciężko mu zniknąć z mojego odtwarzacza.
4. Kanye West - Diamonds From Sierra Leone - +10 za piękny sampel. Jeden z najlepszych tracków Westa. Dobrze się tego słucha w wersji powyżej jak i w remiksie z Jayem-Z.
5. Pezet-Noon - Gubisz Ostrość - Choć w odtwarzaczu mam kilka starszych kawałków tego duetu, to do listy wybrałem ten. Noon jak nikt inny potrafi stworzyć wybrany klimat swoją muzyką, a Pezet napisał tekst w którym niejeden odnalazł coś z siebie.
6. Limp Bizkit - My Way - Jeden z lepszych brzmieniowo kawałków Limpów. Gorzej z teledyskiem ..
7. Kanye West/Jay-Z - No Church In The Wild - Od pierwszego odpalenia płyty The Throne poczułem świetność tej piosenki. Warto sprawdzić teledysk.
8. Black Milk - Overdose - Milk stworzył taki bit, że aż głowa mała. Raper świetnie wjeżdża tu w swoją pętlę.
9. Limp Bizkit - Re-Arranged - Obok 'Behind Blue Eyes' druga 'najładniejsza' piosenka Limp Bizkit. Końcówka, gdy (w klipie) zespół tonie po prostu rozpływa się w uszach.
10. Method Man - Release Yo' Delf - Na liście nie mogło zabraknąć tego kawałka. Po prostu sieka. Meth po udanym debiucie Wu-Tang Clanu wyczuł swój moment i wykorzystał go. Klipowa wersja nieco zmieniona, by brzmiała bardziej 'telewizyjnie'.
11. De La Soul - Ring Ring Ring - Zawodnicy z De La Soul reprezentują luźny styl, więc pomyślcie jak dobrze się tego słucha gdy praży słoneczko a Ty jesteś lekko pijany :>
12. Solar/Białas - Olejmy Jutro (D87 Remix) - Możecie powiedzieć że to gimbusiarski track itd., ale cholera ! On jest świetny. Nie chcę go usunąć z odtwarzacza z pewnych względów.
13. Włodi - Spalam To! - Po prostu proponuje posłuchać :D Mocny bit i adekwatny tekst.
14. The XX - Teardrops - Iksy nagrywają naprawdę przyjemną dla ucha muzykę. Teardrops to jeden z moich faworytów.
15. Killswitch Engage - This Fire Burns - Ktoś może pomyśleć że jestem psychofanem CM Punka, ze względu na jego drugi theme w liście, ale on naprawdę wybiera sobie świetne kawałki. This Fire Burns ma straszny power !
16. Devin the Dude - What A Job - Zupełnie inny kawałek od poprzedniego :D Straszny przyjemniaczek.
17. Kobra - Więcej Grzechów Nie Pamiętam - Jakoś podoba mi się ten track. Nie jest to żadne mistrzostwo, ale nie pamiętam by on często znikał z moich głośników.
18. House of Pain - Heart Full Of Sorrow - Kolejny klasyczny kawałek w moim zestawieniu. Everlast świetnie brzmi rapując.
19. Nneka - Heartbeat (Chase & Status Remix) - Jakoś nie pamiętam bym często usuwał to z odtwarzacza. Ten remix to jakaś miazga !
20. J. Cole - Work Out - Ostatni numer to stosunkowo nowość. Jeden z najlepszych kawalin 2011 roku.

Może nie wszystko cały czas siedzi w moim telefonie/mp3, ale co do tych kawałków, to nawet jeśli je usunę to i tak niedługo po tym trafiają znów do odtwarzacza.

Na zdjęciu moja kolekcja mp3, z marca 2008. Wszystkie już nie śmigają :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz