wtorek, 28 sierpnia 2012

Najlepsze gry na NESa ! Odcinek 13: Kaiketsu Yanchamaru III (Irem) (1993)


W odcinku 13 padło na gierkę, w której możemy porobić naprawdę fajne ewolucje. Kaiketsu Yanchamaru 3 !!!


Rok przed 'śmiercią' gier NESowych, firma IREM wydała dość ładną grę 'Kaiketsu Yanchamaru 3', w której jak to często bywa w tego typu produkcjach wcielamy się w zakochanego, młodego wojownika który pragnie uratować swoją kobietę. Po drodze napotykamy różnorodne przeszkody takie jak robociki czy główni bossowie. Polecam w ramach 'świeżości' gierki.

1. Oprawa graficzna - +4/6
2. Soundtrack - +3/6
3. Grywalność - 4/6
4. Legenda - -3/6

 
link do wersji w hd: http://youtu.be/PVrgEzDCAgA

3 komentarze:

  1. Mam pytanie, czy planujesz kontynuację 'Fifkx Klasikx' i '50 najlepszych wrestlerów' oraz czy będziesz robił tą serię, o której wspominałeś w którymś z odcinków, która będzie zawierała 'Najbardziej abstrakcyjne gry na NESa' (czy coś o podobnej nazwie)?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć stale bywalcze :)

    Fifkx Klasikx - nie myślałem o tym często, ale jest szansa gdy będę miał więcej czasu
    50 najlepszych wrestlerów - o tym przypomniałem sobie całkiem niedawno, ale jest to raczej rozdział zamknięty, ponieważ przez rok poznałem jeszcze więcej wrestlerów i poza tym zmieniłaby się lista. dla przykładu - wątpię że na nowej znalazłby się Booker T, a umieściłbym np. Daveya Richardsa albo Minoru Suzuki. Było fajnie kminić nad czymś takim kiedyś, ale na dzień dzisiejszy po prostu nie mam czasu, a od września/października będę go miał jeszcze mniej.
    co do 'najbardziej kiczowatych', bo chyba tak to było (swoją drogą 'abstrakcyjne gry' też brzmią nieźle) to są plany, coś już ostatnio nad tym myślałem, na 99% się to ukaże, niestety nie wiem kiedy. Dodam również, że planuje bliźniaczy do Naj. gier na NESA projekt - 'Najlepsze gry na PSX', być może kiedyś będą też takie serie o Nintendo 64 czy Dreamcastcie. Na dzień dzisiejszy brakuje mi tylko dobrego emulatora (jak zwykle - brak czasu) do PSX, ponieważ na moim widać że gra się w okienku i nie da się nic z tym zrobić. Nie wiem kiedy do tego dojdzie bo teraz trudno mi ogarnąć miejsce do nagrania głosu. Generalnie chciałbym więcej skrobać o grach, szczególnie tych starych.

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem ogólnie gry na konsole ą bardzo fajne i jak najbardziej ja również lubię w nie grać. Teraz po zapisaniu się na https://www.oleole.pl/cms/gk-playstation-5.bhtml czekam również na informację o premierze konsoli PlayStation 5. Mam nadzieję, że nastąpi to niedługo.

    OdpowiedzUsuń