środa, 1 sierpnia 2012

Pro Wrestling NOAH Navigation in June 6.06.2012

Tuż przed Euro 2012 w japońskim Kumamoto City odbyła się gala Pro Wrestling NOAH 'Navigation in June'. Show śmiga po necie od 4 dni dlatego mamy prawie 2 miesięczne spóźnienie. Nigdy nie byłem jakimś wielkim fanem NOAH ale po NiJ i Global Tag League przekonałem się do tej japońskiej fedki.


Miły początek gali :)

1. Ricky Marvin beat Zack Sabre, Jr.

 

Pierwszy pojedynek to taki standardowy rozgrzewacz - początek nieco nudnawy, choć nie tak zły, a końcówka dość zaskakujący. Meksykanin Marvin górą po submissionie Undertakera Hell's Gate.

 
 
 

MOJA OCENA: 3/6

2. Kotaro Suzuki beat Taiji Ishimori and Kentaro Shiga
3WAT MATCH


Początkowo Suzuki i Shiga 'namówili się przeciwko' Ishimoriemu, lecz Kentaro długo nie wytrzymał i już chwilę później chciał sprzymierzyć się ze swoim wcześniejszym wrogiem. Kotaro Suzuki (raczej spodziewanie) wygrał po roll upie i pin fallu.

 
 
 
 
 
 

MOJA OCENA: 4/6

3. Katsuhiko Nakajima [DIAMOND RING] beat Atsushi Kotoge


Solidny pojedynek. Było trochę latania, akcji poza ringiem no i przede wszystkim dobrego wrestlingu. Nawet RKO było obecne :) Reprezentant DIAMOND RING zwyciężył po German Suplex Holdzie (nie mylić z Perfect Plexem).

 
 
 
 
 
 
 

MOJA OCENA: +4/6

4. Naomichi Marufuji beat Shane Haste


Za to pojedynek 4 głowy nie urwał. Haste nie wydawał się stabilny w ringu a Marufuji nie wyglądał jakby chciał pomóc temu meczowi. Ładna końcówka a poza tym mało dobrego.

 
 
 
 
 

MOJA OCENA: -3/6

5. Takeshi Morishima beat Mikey Nicholls

 

Kolejny pojedynek i kolejna przegrana jednego z członków TMDK. Dobrze że tym razem zapaśnik spoza Japonii pokazał dobry wrestling.

 
 
 
 

MOJA OCENA: +3/6

6. Kensuke Sasaki [DIAMOND RING] & Kento Miyahara [DIAMOND RING] beat Roderick Strong [ROH] & Bobby Fish


W 6 już pojedynku między sobą zmierzyli się reprezentanci DIAMOND RING oraz Bobby Fish i zawodnik Ring of Honor Roderick Strong. Początkowo dość dużo działo się w ringu lecz gdy zapaśnicy go opuścili było już po prostu świetnie. Piękny był ten skok (probably Suicide Dive (ponieważ nigdy nie widziałem tej akcji wykonywanej w ten sposób dlatego mam wątpliwości) w wykonaniu Fisha przez barierki wprost na trzymanego przez Stronga oponenta. Japończycy górą po German Suplex Hold.

 
 
 
 
 
 
 

MOJA OCENA: +4/6 

7. Luke Gallows beat Mohammed Yone [BRAVE] 

 
 
 

Yone przywitał fanów ale również i oni przywitali Yone. Niewiasty wręczyły mu kwiaty i cyknęły sobie z nim fotkę. Gallows wpadł wściekły do areny kopiąc przy tym tym barierki i ochronę eventu. Prawdopodobny członek Aces & Eights z TNA pojawił się w swoim gimmicku Straight Edge Society, w którym walczył pod koniec swojego żywotu w WWE jako podopieczny CM Punka wchodząc przy jego starym theme songu. Ciekawe co na to Vince, że Luke używa ring name'u z World Wrestling :)

Wracając do walki - Gallows rzucił się na swojego oponenta i zaraz po tym panowie walczyli już wśród publiczności. W pierścieniu doszło do ostatecznej konfrontacji w której były Festus wygrał po One Percenterze.

 
 
 
 
 
 
 
 
MOJA OCENA: 4/6

8. Maybach Taniguchi, Yoshinobu Kanemaru & Genba Hirayanagi beat Jun Akiyama, Go Shiozaki & Atsushi Aoki
S.A.T. vs. NO MERCY 6 Man Tag Match

 
 
 

Zaczęło się od brawlu a chwilę później akcja przeniosła się wśród publiczność. Było brutalnie i w ringu i poza nim. Najlepsze były momenty ze złamaniem stolika i skokiem z barierek na oponenta. Świetny main event, czegoś takiego oczekuje się od walki wieczoru - zupełny odskok od reszty meczów.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

MOJA OCENA: -5/6

Mimo iż to Japonia, to NOAH ogląda mi się zupełnie inaczej niż NJPW. Dobra gala, postaram się częściej sprawdzać rzeczy z tej promocji.

MOJA OCENA: 4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz