piątek, 1 czerwca 2012

NJPW Best of the Super Jr. 27.05.2012 (Day 1) Part II

Czas na obiecaną drugą część pierwszego dnia BOSJ. Swoją drogą - czemu na necie póki co jest tylko day 1 ?

5. Block A: Angel de Oro beat Taichi

 
 

Pojedynek był bardzo dobry, ale jest to zasługa lucha dora który swoimi lotami cieszył japońską publiczność. Nie wiem, Taichi jakoś w ogóle do mnie nie przemawia.

 
 
 
 

MOJA OCENA: 4/6

Ishikari po gongu zabrał Angelowi maskę, następnie rzucił ją w kierunku komentującego Naito. Tetsuya przyniósł ją właścicielowi.

 
 

6. Block A: PAC beat Jushin Liger

 
 

Po ponad dziesięciominutowej batalii górą wyszedł Brytyjczyk, czym udowodnił dlaczego uważa się go za jednego z najlepszych lotników na świecie.

 
 
 
 

MOJA OCENA: +4/6

7. Block B: Low-Ki beat Ryusuke Taguchi

 

Skoro Kaval ma na pieńku z Devittem, to i ma z Funky Weaponem. Było ciężko ale Ki osiągnął pin po Diving Foot Stomp.

 
 
 
 

MOJA OCENA: 4/6

8. Block A: KUSHIDA beat Prince Devitt

 

KUSHI jest w miarę okej, ale nie chce go widzieć jako zwycięzcy turnieju. Jedno podłożenie mu Irlandczyka w zupełności wystarczy. Dobra walka.

 
 
 
 
 

MOJA OCENA: -4/6

Day 1 można zaliczyć do udanych. Szkoda że jest tak mało wrzutów w necie jeśli chodzi o New Japan. Ostatnia duża gala 'Wrestling Dontaku' odbyła się już jakiś czas temu a w sieci 'ani widu ani słychu', podobnie jest teraz z walkami Super Juniors. 

MOJA OCENA: +4/6

Jeśli coś z tego zrozumiecie, to tak wyglądają obecnie tabele obydwu bloków:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz